Selamat Datang Ke Blog Sekolah Kebangsaan Ayer Puteh, Kemaman

Saturday, July 30, 2011

Gotong Royong Perdana

GOTONG ROYONG PERDANA
pada 14 Julai 2011

Hari ni biar saya sendiri jaga kat pintu pagar. siapapun tak boleh keluar.
(GB memantaau pergerakan semua warga SKAP)
banyaknya habuk... dah berapa lama la makmal sains ni tak di bersihkan...
pelajar perempuan buat kerja, pelajar lelaki????
penat dah cabut rumput ni, rehat la pulak. kalau la boleh main buaian ni best jugak.
tolong bersihkan sama. jangan tolong tengok je.
tak dapat bersihkan kawasan, siram pokok langsat ni pun boleh la.
cikgu.. pasu bunga ni nak buang jugak ke?
buat keje... aku jadi incharge hari ni.

MARI MEMBACA :

PENGUNJUNG KE :

PETA KE SKAP

HIDAYAH

Untuk renungan bersama.....

Tajuk : Menjaga Nama Baik
Hadith :
Abu Umamah pernah meriwayatkan bahawa Rasulullah SAW bersabda bermaksud: " Tiga kelompok manusia yang tidak boleh dihina kecuali orang munafik ialah orang tua Muslim, orang yang berilmu dan imam yang adil."
(Muslim).

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP